lauantai 16. helmikuuta 2013

Uusia unelmia! :)

Moi! :) Tässä tulis taas vähä kamaa mitä pitäis ostaa! :)
kynsilakanpoistoaine ois vähä pakko saatava ku yleensä jos satun sille tyttö päälle nii laitan yleensä kynsilakkaa ja muutenki ajattelin alkaa käyttää kynsilakkaa, nii tämmönenki ois jees, koska kynnet kärsii jos niis on nii kaua vanha lakka et se kuluu kokonaa pois, ja nytkun ostan 2 muuta kynsiä hoitavia aineit nii tämmönenki ois jees! :)



auringonvaloon ehkäisevää rasvaa, +15. jööh, elikkä tämmöstäkää en ite ikinä omista ku annan ihoni vaan palaa mut tänä kesänä en haluu palanutta kipeetä ihoo, eli ostolistalla!

+20 asteeseen naamaan rasvaa, ettei iho pala naamasta. yleensä oon laittanu ihan tota vartalorasvaa naamaanki, mut ajattelin tehä poikkeuksen ja ostaa erikseen naamaan tarkotettua! :)

shampoo, haluun omat saipput ja muut, ku meil on himas sillee et kaikki yhteistä, mut nyt haluun  täst lähi käyttää omia juttui ja pistää näihi nimi ja tällästä!

hoitoaine. ja sama juttu tässä ku ylemmässäki! :)

käsirasvaa, ku mun kädet on aina tosi kuivat ja muutenki ryppyset karheet huonooloset  ja voisin jatkaa tätä listaa ikuisuuksiin. :D

sit ois ihan jees saada hiustenkuivain, ku meil kyl kotona on sellane mut en tykkää käyttää sitä, meinaa sillonku sen pistää päälle se haisee ihan vitusti, en tie kyl mille, mut pahalle silti. :D

jooh, elikkä nää on niitä kondoomi rasioita mikkä sisältää 3kpl kondoomeja,  mut nää on tosi kätsyi ja tällästä, nii tämmösenki rasian kotiini kotiutan! :)

kynnenkovettaja mun mielestä, ja jooh, siis mun kynnet lohkeilee ihan vitusti niin koitan jos tää auttais! :)

kynsinauhojen hoitaja oisko, kun mun kynsinauhat on menny vähän piloille. :)

perus hiusharjan hommaan koska meil on aina riitaa isosiskonkaa et 'tää on yhteinen harja, tää on mun harja' ja tällästä, nii nyt voin suoraa kirjottaa nimeni tähä! :D

karvanpoisto vaahto tai joku sellane et tätä levitetää ja sit annetaa olla 3 min ja sit huuhdellaa ni karvat lähtee, ei tarvi alkaa sheivaa niitä puoltatuntii et jokaine karva lähtee ku tarvii vaa sutii tätä tasasesti paikkoihi jos o karvoi! :)

joo siis ihmiset varmaa miettii et miks mä haluun nyt tämmöset ku talvi on ohi,  mut oon kattellu et ei näitä talvikäyttöön oo pakollisesti suunniteltu, et ulkomail näkee useesti et sie joku kävelee ugit jalas vaikka lunta ei missää näy. :D elikkä tämmöset sit haluisin ja haluisin lyhytvartiset ku oon kyllästyny pitkiin! :)

aww, rakastuin! tuskin tarvii ees selittää miks, nää on kyl nii hienot!

ja uus lompakko ois ihan jees, toi mun vanha lahoo alle. :D
Eikai tässä sit muuta tällä kertaa, hyvää yötä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti