torstai 14. helmikuuta 2013

Sama levy jäi päälle. :)

Moi! :) Ajattelin pistää taas vähän vaate löytöjä tänne mitkä haluisin saada kesäks! Oon muute huomannu et mun vaate valikoima on jotenki muuttunu, taidan olla muuttunu vaatteiden suhteen ainaki! :) Hihi. :) Tässä tulis pari uutta pakko saada vaate kuvaa! :)
nää on aika hienot bikinien alaosat mun mielestä! :)



nää mää haluisin koska nää on vähän omalaatuset ja silleen! :)

nää on vähän perus farkut, mut tykkään farkuissa ihan v'tusti jos niissä on reikiä tai sellasta, aika useesti teen niitä reikiä ite koska ne reijät nostaa farkkujen hintaa ja tällee, nii on halpaa tehä ne reijät itte... :)

tää on ihan sika magee! tän mä haluun kesäks ja ellen aikasemminki hommaa! :)

tää on ihan unelma! siis oon kaua ettiny tämmöstä aika perus NIITTI laukkua, siis nää niitit on kaiken aa ja oo! :)

elikkä siis ennestään omistan kielikorun ja huulikorun, mut aijon mennä ottaan uuden huulikorun ittelleni vähän eripaikkaan kun nykynen ja aijon napakorun hommata, elikkä tää on siis ostoslistalla hetikun napakoru tulee! :)

ja nilkkakoruja ennen en oo käyttäny, mut nyt haluun alkaa käyttään ja tää on tosi hieno eli tämmönen on pakko saada! :)
Eikai mulla sit muuta, moro ja unia kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti