maanantai 25. maaliskuuta 2013

sekalaista melskaa.

 Moikka moi, kulunu taas vähä aikaa kun oon kirjotellu mut tässä nyt ollu vähän kaikenlaista... Esimerkiks menny täs parin päivän aikana kolmen frendinkaa välit poikki ellei jopa neljänki ja sellasta, mut tää on vaa elämää! Tähä pitää tottuu eikä saa jäädä perään itkeen... jos 'jumalan' mielestä on parempi ettei ne oo mun elämässä niin sit kai se on parempi niin... sitä ei voi tietää. Jos ne kuuluu mun elämään ne tulee joskus takasi... :) tähä alle tulee nyt pari kuvaa kuluneilta ajoilta!
tää on ei viime vaan sitä viime viikonlopulta jollon oli vitun huikeeta! sen viikonlopun mää haluan takasin, sillon vietettiin aikaa mää iida ja yks tosi mukava poitsu! :)
sit tää on viime viikon viikonlopulta kun vietettiin tytsyjenkaa aikaa eli mää julia ja iida, oli huikeeta! :) siin illalla vähä kirjaston takana popitusta ja sillee. ;)

tää on viime viikon perjantai kun istuttii jullenkaa vähä kangasalan kirjastossa... :D
julia vähän salakuvaili mua kun kuvailin itteeni nolona kangasalan kirjastossa... hehheh! :D
totanoin... tää oli joskus aikoi sitte nokialla idankaa... oli helmee! :D

tältä päivältä tosi motivaatiomaista koulutyötä... siis mää oon niin koulutyttö, mul on aina sadan rossan moti kouluun! ;D
Ei kai sitten muuta tältä päivältä, kattellaan taas joskus ja hei olkaa ylpeitä mul ei oo tosiaa ollu motii jatkaa tätä mut oon jatkanu silti... aijon tän nyt ainaki hetken aikaa pitää! :) mut joo hyvät jatkot ihmiset ja moimoi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti